
Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Trzciniec oraz części wsi Głodowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Pułtusk, dnia 31.12.2020 r.
GGA.6721.9.2017 OGŁOSZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Trzciniec oraz części wsi Głodowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 5 lutego 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pułtusku (Sala Rady), o godz. 12.00. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwagi do projektu planu miejscowego może wnieść każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie ww. planu miejscowego. Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta Pułtusk. Zgodnie z art. 8c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub zamieszczonego formularza. Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby. Zgodnie z art. 40 ww. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko – uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być składanie w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwagi do projektu ww. planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko należy złożyć do Burmistrza Miasta Pułtusk na adres: Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek – Ratusz 41, 06-100 Pułtusk, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 marca 2021 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Miasta Pułtusk. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pułtusk, mający siedzibę w Pułtusku (06-100) przy ul. ul. Rynek – Ratusz 41. Burmistrz Miasta Pułtusk wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@pultusk.pl. Szczegółowa informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych, zgodna z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str.1) została opublikowana na stronie internetowej Urzędu http://pultusk.pl/ochrona-danych-osobowych/ oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Burmistrz /-/ Wojciech Gregorczyk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Dębska-Konopka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Dębska-Konopka |
Data wprowadzenia: | 2021-01-07 13:19:50 |
Opublikował: | Magdalena Dębska-Konopka |
Data publikacji: | 2021-01-07 13:27:05 |
Ostatnia zmiana: | 2021-01-07 13:41:18 |
Ilość wyświetleń: | 33 |