Zamknij okno Drukuj dokument

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na wykonanie dokumentacji projektowej do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego o nazwie "Kompleksowa poprawa warunków komunikacji pieszej i rowerowej w Pułtusku poprzez przebudowę ciągu ulic jako element gospodarki niskoemisyjnej w subregionie ciechanowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Priorytet: IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie: 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie: 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej, Typ projektów: Ścieżki i infrastruktura rowerowa (konkurs nr RPM.04.03.01-IP.01-14-026/16) dla ulic powiatowych (Al. Tysiąclecia, ul. Jana Pawła II, ul. Bartodziejska) i gminnych (ul. Baltazara, ul. Słowackiego, ul. Gajkowicza, ul. Graniczna, ul. Sarbiewskiego, ul. Jana Pawła II, ul. Wyszyńskiego).

Załączniki

zawiadomienie o unieważnieniu (233.1kB)    

Metadane

Podmiot udostępniający:Gmina Pułtusk
Źródło informacji:Gabriela Jaroszewska
Data utworzenia:2018-05-15 15:56:20
Wprowadził do systemu:Gabriela Jaroszewska
Data wprowadzenia:2018-05-15 15:56:33
Opublikował:Gabriela Jaroszewska
Data publikacji:2018-05-15 15:57:21
Ostatnia zmiana:2018-05-15 15:57:30
Ilość wyświetleń:56